Thursday 27 September 2012

Study Week..


Assalammualaikum..lama rasanye dh x tulis blog.Sekarang dah masuk study week,tapi saya masih sibuk dengan test tiap2 hari dan assignment.Alhamdulillah dapat juga siapkan last assignmnt sebelum due date.Tu pun,wat last minutes sebab sibuk study tuk test.Waktu study week sume roomate sy blek rumah ,so tinggallh sy sorang2 kat blik,nasib baik ada kwan nak teman kan,.nina.lau tidak takut jugak malam2 nk g toilet.hehe.Selalunye,saya dan nina akan g blok c untuk study,sb sy jenis cepat ngantuk klu study kt bilik.Tapi memandangkan cuaca di Arau nie yg 2 3 hari hujan je dan keadaan saya yg x berapa nk sihat iaitu masih lgi batuk dan selsema..kmi x dpt g ke blok c tiap2 hari.Yelah,xkut demam pulak jalan dlm hujan2.lau guna payung pun tetap basah.So study jelah kt blik.

dari kul 8 pg smpi kul 1,kt sini lah kmi study.Belakang saya tu bangunan HEA.(saje nak bgithu)

 Thanks to Nina krn carikn boboy kesayangan saya nie.Lama dh sy x jumpa boboy .

wow..lihat muka boboy yng tembam tuU..Geram.


Muka boboy cam x puas hati je..



1 comment: