Monday 29 October 2012

Raya Aidiladha + My Birthday @ kuantan

Hai Lovelies,n Selamat Hari raya Aidiladha,..
How's life treating y 'all?

Well today is a really fun day!.Fun sebab saya dah start sem break selama 1 bulan lebih.LoL.,sebulan je..bukan setahun pun.Best kot dduk kt umah,leh tengok tv sepuas2 nye dan main dengan kucing2 sy yg super double comel.Lagi Best,bila sambut hari raya aidiladha dngn keluarga tercinta,dpt makan lemang ibu saya buat,pastu makan satay,rendang dan nasi impit.(my favorite di hari raya) and umah saya wat open house .
Semlm 28 October genap umur dah saya 20 thun,wow rasa cam x caya pun ada,rasa macam budak je lagi.Lagi x caya bli tgok kwan sy  umur 19,18 dah kawin,pstu ada anak.hEhE.x dpat bayangkan klu sy di tempat diorang ,,ngee..

Ari2 ayah ajak g Kuantan,ayah nk blanja makan,order je pe2..dh lh sy sekarang dh x kuat makan,x dpt nk order byak2,tkut x hbis,Saya ajak ayah Secret Recipe makan kek ,Tanjung Lumpur makan nasi dan jalan2 kt Taman Gelora.
N
Saya nak ucapkan Terima kasih kepada kawan2 di facebook yang rajin wish sejak jam 12 tengah malam sampai sekarang pun ada lagi.Thanks untuk doa kalian.

nie yang sy order..strawberry cheese cake ,blueberry cake dan mocha ice blended..
saya paling suka blueberry cake,sedap,kek die pun lembut je.Tpi  air mocha yg saya order nie x berapa  nk sedap.pahit..!!..nyesal btol,wat sendiri lgi sedap

Muka cover cun,,tpaksa abiskn air mocha nie, lau tau rugi plak..

Gambar dr atas jambatan kuantan..nie waktu otw dr Tanjung Lumpur bkan Kuala Lumpur.
Selalunye klu g Tanjung Lumpur nie makan ala2 steamboat,seafood.cam kt Kuala Perlis.



Nie kt Taman Gelora..mY daddy jd photographer,xpi model nye x berapa nk cun waktu nie sb x make up.


                                                            Seriously lack of pose..




Nampak cam gemoklah pulak saya dalam gmbar nie..senyum pun    cam terpaksa.





Cuba teka sy kat mana nie..sape yang selalu g Kuatan thu lh tempat nie..

nie  Ayah saya yang Hensem...


2 comments:

  1. alang2 bday, meh la join giveaway saya. as present. hehe http://www.geekintherainbow.blogspot.com.au/2012/10/giveaway-more-than-20-prizes-to-be-won.html

    ReplyDelete
  2. http://sweetgurlzlovecat.blogspot.com/2013/08/11-things-about-me.html

    soalan tag utk husna..

    ReplyDelete