Monday 16 September 2013

First Sem as A Degree Student

Salam semua,
Pejam celik-pejam celik,Sudah 3 tahun saya belajar di uitm Arau untuk Diploma.
Sekarang dah tiba masanya saya menyambung ke peringkat ijazah dalam bidang sains pentadbiran.
Untuk sem pertama saya akan belajar di Uitm Shah Alam,and for the next sem akan berpindah ke Uitm Seremban.Sekarang saya duduk di Kolej Putih-Putih Melati,dekat sangat dengan fakluti saya,Hari -hari kena jalan kaki ulang alik balik dan pergi kelas. Waktu belajar kat Uitm Arau pun kena berjalan kaki jugak.Kat Uitm Arau lagi jauh nak berjalan kaki,lepastu kena tukar-tukar kelas pulak tu.Kalau kat Uitm Shah Alam setempat je kelas nye.
Selain itu saya malas nak pikir untuk kumpul kupon supaya dapat kolej sem depan sebab kt Uitm Seremban  nanti confirm dapat kolej,yahoo.


Permandangan dari atas fakulti Pentadbiran.Cantik x?..jawablah cantik walaupun x.
Yang penat nye ialah kena naik tangga yang tinggi macam tangga Batu Cave.

Saya dan kawan baru.Liyana nama nye.Nie waktu perjumpaan Dekan kt DATC.
Liyana nie satu aras kolej ngan saya.kami pergi kelas sama2.



Pelan pengajian,nampak x yang saya highlight tu?
itu adalah kod krusus yang saya ambil untuk sem nie.
Saya kena ambil krusus Part 2 satu sebab nak cukupkan jam kredit.
3 kod krusus saya dah wat pengecualian iaitu CTU,BEL dan Koko.(semua nie dah ambil waktu diploma)


Liyana dan Emma,
Emma nie kawan baru saya jgak ,tapi dia duduk kat blok lain di kolej Melati.


HAHAHA..
Saya jadi junior semula di Part One,huhuhu.Kelas pulak ramai budak dari Asasi umur 19 thun,Rasa cam muda semula ;p.walaupun sebaliknya.

xoxo....





No comments:

Post a Comment