Friday 20 December 2013

I city Shah Alam-Part 1


Assalammualikum,,

Seminggu sebelum study week aritu,saya ,ema dan liyana pergi jalan kt Icity.Yelah sem depan kami dah berpindah ke Uitm Seremban,So waktu belajar di Uitm Shah alam nie lah kami ambil kesemptan untuk g Icity.Nie first time tau saya g Icity,kami elak pergi weekend sb ramai orang,lepas tu mesti kena berbaris panjang naik main permainan(mcm2 bdak blak).Kami pun plan pergi malam selasa.Kami pergi pukul 8 malam,pergi dan balik naik teksi je.malas nk tunggu bus.Balik kolej dalam kul 11 malam,ingat nak makan KfC  tp x jd sebab Kfc dh tutup.Kami pun makan kt DC di Uitm je.Malam tu sempat lagi discuss assignment ngan group member sebab assignment tu kena hantar keesokan harinye.Apalagi,disebabkan last minute nk compile nk buat correction tidur pun nk dekat kul 3 pg.Ape2 pun kami seronok release tension malam tu jalan kt Icity.
nanti saya akan post plak gambar kt  House of Horror dan Art Museum.
X masuk pun Snow Walk dan Red carpet,Sebab nak jimat duit,lagi satu,sy pernah main salji kat snow word Genting.Yang Red Carpet tu memang x lah nk msuk,bkan ade ape pun,cuma patung lilin je.bgi saya patung lilin kt dalam Red carpet nie x real sgt mcm patung lilin yang ada kt Madame Tussauds.











 Nie guna camera digital DSC -TX9.muke saya nmpak putih semacam sebab effect dari flash.
Gambar yang lain guna camera phone je.sb xnk jd effect mcm nie lgi..

sy yang muka paling bulat tu,,,


ini adalah sebahagian dari gambar kami di city of digital light...

No comments:

Post a Comment