Friday 13 July 2012

Makan2 bersama Member2 @ Arau n Kangar

Dua hari berturut-turut saya makan kat luar dari Uitm nie,..
Boring juga asyik makan kat dalam je..So,saya and nina pergi lah dinner kat Restoran D Kontena yang terletak di hadapan C-Mart ARAU..
Selepas tu,kitaorang pun cuci mata kat dalam C-Mart.Tengah syok pilih baju kan,tiba-tiba blackout pula bandar Arau..Sume orang dalam C -Mart mengelabah lah.Ada sesetengah premis tutup dengan segera,untuk elak kecurian.So kitaorang pun cepat-cepat keluar dari kedai terus balik Uitm..Nasib baik Uitm x blackout juga...

Curi teddy bear roomate jap... sebelum g kelas malam..(nie xde kena-mengena dengan tajuk entry)

Waktu menunggu makanan..@ Restoran D Kontena,Arau.
Lapar2...

Senyuman cik adik manis..

Ini menu yang saya order,Jus carrot dan spagheti chicken mushroom..
Dan Kawan saya,Nina order 'set mesti cuba',iaitu,nasi bersama tomyam special..

Air barli yang amat menyelerakan..

Miss Nina...sambil makan sambil posing..


Sehari selepas keluar makan kat Arau.Dari kanan,Sila,Ain,Nina dan Zura.Kitaorang keluar ke Kangar pulak untuk beli tiket bus balik raya.Saya telah beli tiket pada hari Khamis 16/8 petang ,sebab hari jumaat memang xde kelas.
.x sabarnye nk balik!!

Saya yang berbaju merah menyala 2,nina,Ain dan Sila.
Nie dekat Masjid kangar,singgah sebentar untuk solat Asar.

Dinner Time!!..nasi goreng pataya dan air bandung.
Nina 2 cakap "usna nk rasa sikit tau nasi goreng pataya.."..
hEhE...yang dia order x sampai lagi...



Suasana malam di roundabout kangar ..
menara itu juga menjadi mercu bandar kangar.. 

No comments:

Post a Comment