Sunday 15 July 2012

Sukol 2012


Majlis penutupan sukol di UiTM Arau yang berlangsung pada malam sabtu 14 hrbln 7.Saya dan ain(roomate/classmate)  memang excited nak pergi ke sportcom untuk tengok persembahan setiap kolej.Selepas solat magrib kitaorang pun berjalan kaki dari kolej  Dahlia ke sportcom dalam lebih kurang 3 km.Sangat-sangat lah jauh.Kitaorang datang awal sebab nak cop tempat,takut penuh.Dalam kul 10.30 pm,acara masih diteruskan dengan persembahan silat,tarian dan dikir barat.Persembahan dikir barat yang boring,membuatkan saya rasa mengantuk sangat..huhuhu..so,apa lagi kitaorang pun balik kolej..

Ready go to sportcom..hehehe
ade x nampak perbezaan di wajah saya?..ya ada.
saya memakai contact lenses.First pakai contact lenses,mesti menangis punye...xpi akhirnyer berjaya juga masukkan contact lenses tu ke dlm anak mata saya..

saya dan ain..
Perasmian Sukol..

Persembahan tarian 1 Malaysia

Perserta pbarisan berarak memasuki padang..

Persembahan setiap kolej..

No comments:

Post a Comment