Sunday 26 January 2014

Wedding Angah

Assalammualaikum,

Nak tunjuk gambar kakak saya kawin pd thun 2010,Sekejap je masa berlalu,sedar x sedar dah 4 tahun kakak@kakngah saya dah bergelar isteri orang.Lau nak tahu ,dalam keluarga,saya seorang je adik perempuan yang belum kahwin lagi.hehehe,..so,lau saya kawin nanti nak wat grand2 nk kalahkn wedding of the year Che TA :p.ceh,tupun klau dapat kawin anak datuk lah.
Perkahwinan kakak saya nie temanye pink purple,semua ahli keluarga kami kena pakai baju ikut tema perkahwinan.Memang meriah lah waktu kakngah saya nie kawin,maybe sebab kakngah saya nie ramai kawan,ramai yang datang,sampai kami orang sekeluarga x tidur malam lah sehari sebelum berlangsungnye perkhawinan,rumah pun penuh dengan sanak-saudara yanag hadir.


Sepupu-sepapat,yang pakai baju biru tu,sekarang dah jadi tunang abang long saya.

My lovely sister,amboi2 berseri sungguh kakngah saya nie waktu nie.

Kak Inda,Kak De ,Kak Ngah dan saya.Tiba2 saya pulak yang nervous time nie,bila dengar tok kadi sebut
'Aku Nikah kn Dikau bla bla.."apalagi pengantinnye,2x kali lah nervous nye..

Posing dulu sebelum akad nikah.


Alahamdulilallah,sudah sah bergelar suami dan isteri dengan 2 kali lafaz...


Dihari persandingan,,


Bergambar bersama abang Ayoi dan anak buah nye.
Waktu nie kakde x kawin lagi dengan abang Ayoi.



Hantaran sebelah lelaki dan perempuan,

Saya dan Kak Inda.


Kak Inda dan suaminye,..

Mak dan Abah   
  
sorang menyanyi,sorang lagi menari,,waktu nie ada ke patut diorang suruh saya nyanyi bagai,.
Kalau saya nyanyi nanti,saya takut semua tetamu yg hadir terkejut pastu pengsan.
Adik saya yg byak kali menyanyi bajet sedap lah tu suaranye,,


Mana pengantin lelaki?

Untunglah dapat banyak hadiah,..paling banyak dapat ialah  pinggan mangkuk.


kek 3 tinggkat je..tu pun ada orang yng sponsor..


BYe...

No comments:

Post a Comment