Saturday 22 February 2014

KENDURI time..

Salam Semua,

Biasalah kalau kat Felda nie,tiap2 minggu ada kenduri,.Aktiviti saya waktu cuti sem nie selalulnya g kenduri kawin/tunang.Maka banyak2 supaya naik sikit berat badan nie.Kalau Kenduri kawin Block penat sikit sebab kena tolong2,biasanya ayah dan ibu saya lah akan pergi tolong sehari sebelum kenduri berlangsung.
Tapi yang bestnye bila kawan sendiri yang bertunang,2 orang rakan kelas saya dah menjadi tunang orang,tapi malangnye saya x g waktu tunang diorang sebab still study kt uitm shah alam,xpe2 kahwin nnti saya datang bwak hadiah sekali.
Gambar dibwh waktu menghadiri majlis tunang adik kawan saya(Azila)
Bersama Yus dan Muni

azila (kanan sekali)bersama kakak dan adik2nye..

Selfie with Yus,

me and azila



Muni,sarah dan Yus(my BFF)
Sarah nie kawan dari kecik sebab rumah dia dekat je ngan rumah saya.Ingat lagi waktu kecik2 selalu gaduh..

Selfie wtz Muni

diorang nie permalu sangat klu nak ambik gambar..

Gambar Kami waktu Form 5,nie kt Genting sewaktu lawatan sekolah...
Gambar kami sekarang(2014).ada perbezaan x?

Jurugambar profesional,hehehe
nnti sape2 nak kawin bleh mintak Sarah tangkapkan.

Hantaran dari pihak perempuan..


Sekejap je rasa waktu cuti sem,bulan 3 dh start semula sambung belaja kt Uitm Seremban.

No comments:

Post a Comment