Sunday 15 April 2012

5 science in memory




Muka sume comel2 waktu nie.  
25 orang pelajar dlm class 5 sains nie.18 perempuan dan 7 orang lelaki.Jap,there is someone missing in this photo,oh dua orang classmate saya x datang iaitu Faiz dan Che wan.
Gambar ini diambil waktu kelas STF ( skim tuisyen pelajar).Saya paling malas sangat nak datang STF...yelah so tired,blek dr sekolah kul 2.30pm pas2 kul 3.30pm kena datang kelas STF smpai kul 5.00 pm..HUHUHU..
Pretty cikgu Ijan
Guru kelas saya waktu from 5.Cikgu Ijan ajar Biology.My favorite subject from three science subject.Saya paling x suka subject kimia.tup tup tup..masuk university,course saya  berkait dengan kimia jugak..
Dulu waktu sekolah nak buat chemical reaction pun x reti,jangan ckap suruh kira mole,sumenyer difficult bagi saya.Tapi baru saya sedar bila masuk U lagi lah susah , satu chemical reaction kalau nak buat kena guna dua page kertas A4 bru selesai..Maklumlah saya kan course polymer.Polymer maksud nyer :"many chain that are bonded together by chemical bond",So x hairanlah kalau sekarang saya  kena buat chemical reaction yang panjang bejela...

Cute Cikgu Fizah .(guru kelas form4)
cikgu fizah mengajar subject physic.Cikgu yang sangat sporting,tapi bukan dengan sayalah.Saya dalam kelas seorang pelajar yang pendiam dan pemalu.First time,cikgu fizah ajar,in my mind ' i dont understand at all '.But,buat-buat je faham.what I remember,cikgu fizah pernah pukul saya dengan pembaris panjang coz saya  salah dalam convert unit.Until now,saya masih ingat lagi kesakitan waktu tu...sungguh pedih..dah lah saya yang second lower mark waktu itu...paling highest ialah budak cerdik dalam kelas saya,sapa lagi..Tiara and Aishah ..so jealous dgn diorang..cikgu memberi layanan yg baik kt diorang..not me..hahaha..
 ... tapi cikgu fizah antara cikgu terbaik yg pernah mengajar saya...


Keadaan dalam kelas..From left, Naim,Tiara,Ilah  dan Azura. saya pulak yang tengah baca buku kat hujung tu.Saya kalau buat sesuatu memang x hiraukan orang lain langsung.Sampai x perasan diorang bergambar dalam kelas.


This is me.
Babyface betol saya waktu nie
Now,sy dah semakin tembam..

OMG..i'm so thin and dark.


Reunion 2011 eid ul-adha..miss u ouls so much...

No comments:

Post a Comment