Friday 11 May 2012

....❀Kucing Kesayangan❀....



Untuk menghilangkan rasa bosan yang terlampau berada di rumah adalah dengan bermain dengan kucing2 kesayangan saya.Kat umah saya ada 9 ekor kucing dari semua peringkat umur.Dari peringkat dewasa hinggalah anak kucing.Tapi entry kali ini saya nak tunjuk 2 ekor kucing favorite  saya..

Saksikan gelagat2 kucing saya yang super comel:
Nie macam nak melepas je...

Waktu ambik gambar ni,kucing ni malu2 pulak..

 Muka kesian,..nak mintak makanan lah 2


 Termenung  jauh nampak nye...

 Lepas nie confirm tidor...ngantuk sangat nampak nye...


2 comments:

  1. Lovely moggies here :) Awesome creatures indeed

    wassalam

    siti zulaika

    ps: can we be friends? may i have your email please

    thanks

    ReplyDelete
    Replies
    1. hye..thanks you..siti zulaika
      this is my email shahirahusna@yahoo.com
      or you can add me as a friend on Facebook..

      Delete