Tuesday 29 May 2012

Shopping Time..




Annyeonghaseyo!!..Saat terakhir di cuti sem  dihabiskan dengan bershopping dengan kakak dan adik saya.Adik lelaki saya yang akan sambung belajar Uitm Perak  dalam kos perancangan bandar dan wilayah buat kali pertamanya,So kami sama2 beli barang keperluan untuk belajar seperti beg,kasut,baju dan etc..

Destinasi shopping yang kami pergi adalah di sekitar bandar KL seperti Time square(tempat favourite),Sogo,Petaling street dan masjid jamek..Mau sakit kaki saya berjalan dari pagi hingga petang selain cuaca KL yang hot tahap max...rasa nk pengsan je..nasib baik x pengsan...

Mula2 naik bus kul 7.30 pg dari raub sampai KL dalam kul 9 lebih.Pastu nak monorail dr stsn titiwangsa terus ke Times square..jumpa kakde dan tunang (abang Ayoi) ..disebabkan baru kul  9 lebih,kami terpaksa tunggu kat luar bangunan Time Square sebab start broperasi kul 10 pg..


Saya

adik saya yang tinggi..

Kakde ngan kim hyun joong..
alah gambar je....

Abang Ayoi,Kakde,saya,Kakngah..

Breakfast@Mcdonalds

Breakfast nie angah blanja...



EH...Beli jaket terus pakai...bajet model lh 2



Baskin Robbin ice creams...sedap
harga pun sedap..
RM16 ringgit setiap satu..perggg...


Nie posing je lebih...


Outdoor shopping...x tahan panas..berehat sebentar..

Muka kepenatan..tapi hati happy :>

No comments:

Post a Comment