Tuesday 21 August 2012

Bermain Bunga Api n Mercun di mlm Raya


Bestnye dpt balik Kampung beraya.Kalau nak tahu sepanjang jalan masuk ke rumah pusaka saya di kampung Dong,Raub,Pahang dipenuhi dengan pelita2.Malam raya,Abang2 saya dan adik saya bermain mercu yang pelbagai jenis antarannya mercun bola,mercun ketupat dan etc...Kanak-kanak pula iaitu sepupu saya bermain bunga-bunga api.Saya hanya menjadi juru kamera untuk merakam memori malam raya.Setiap kali nak raya je,kampung saya akan kedengaran bunyi mercun seperti di medan peperangan je.Setiap kampung akan berlawan mercun kampung mana paling kuat sekali..

 Mercun roket..yang cahaya bolat2 kt bwah tu pelita minyak..
Pakjang saya pun main bunga api..effect camera DSC TX9 saya memang cun giler lah.Boleh jadi macam2 bentuk!


Sepupu2 saya yang syok bermain bunga api..


Budak nakal adif sibuk bermain bunga api..

Bunga api KLCC..macam happy new year pulak rasenye..

Hasil daripada mode Firework:





No comments:

Post a Comment