Friday 10 August 2012

Wish list raya ngeeeeeeeeee....

Checklist  seminggu sebelum RAYA .:

  • Baju raya-2 pasang, xpi blom sempat raya,saya dh pakai dulu...(klu dh pakai di panggil bju raya lagi ker?)..
  • Tudung - dh cukup....
  • kasut raya - belom bli lagi...
  • Semangat raya - bekobar-kobar..
  • Semangat nk study - x de langsung..klu masuk kuliah pun..teringat lemang ketupat,kampong halaman,etc.,x sabar nak balik!
  • Tiket Balik raya - dh settle..saya blik semggu awal dari tarikh cuti kuliah,Ponteng 2 kelas..biasalah dah senior beb..
  •   
    Almost complete..tapi still rasa x complete lagi.saya nak INI INI INI INI..
    nie bukan kes tamak tak tentu pasal,tapi keperluan saya sebagai seorang perempuan.So here goes my wish list RAYA saya tahun nie:
                                                                     LIPSTICK MERAH
    Supaya kelihatan hot dan confident seperti minah nie...<terlebih sudah>




    Raya tahun lepas,saya rasa lipstick yg saya pakai nie x cukup merah..sy nk lebih MERAH!

                                                                         FLAT SHOES


    saya mahu kasut flat! sebab saya TINGGI lampai,x sesuai pakai heel,sy rasa kurang keseimbangan.

    BAG
    Ini sangat perlu..setiap kali menjelang raya saya asyik mahu je.Bag nie berfungsi untuk simpan duit raya yang bakal saya terima..Walaupun umur dh 20 thun,tpi saya tetap akn dpt duit raya punye..hehehe

    No comments:

    Post a Comment