Friday 1 June 2012

Perfume SimplySiti


Baru-baru nie..saya keluarga ke bandar kuantan bersama ibu dan ayah.Sampa kat kuantan,kami pergi ke KuantanPrade(KP).Sementara ayah dan ibu pergi bank yang juga terletak dalam KP,saya pun jalan 2 lah cuci mata dalam KP,kalau saya g KP memang tak sah kalau tak masuk Watson.Tiba-tiba,saya nampak lah perfume simplysiti,saya memang tak pernah beli perfume mahal-mahal nie,tapi waktu saya beli perfume ni ada potongan 15%.So,apalagi terus je lah ambik dan bayar kat kaunter...
.

Perfume nie ada tiga jenis iaitu Pure,Precious dan memoire.Yang saya beli ialah precious.
Sebenarnya confius juga saya nak pilih yang mana satu.Sebab ketiga-tiga jenis wangi..
Menurut apa yang saya baca,setiap wangian ini menceritakan personaliti wanita yang berlainan.

Pure:Aktif,ceria dan bersifat terbuka (Botol warna hijau)
Precious:Glamor,konfiden dan bijak (Botol warna ungu/biru)
Memoire:Romantik,feminin dan manis (Botol warna merah)


Saya pilih perfume precious,so harap2 saya nie boleh lah jadi glamor,konfiden dan bijak macam TokTi..:P

No comments:

Post a Comment