Saturday 30 June 2012

Sepetang di kangar dan Mata ayer,Perlis

Hujung minggu ini dihabiskan dengan pergi keluar jalan2 disekitar Perlis.Mula2 kitaorang(saya, nina dan ain)pergi ke stesen bas kangar untuk beli tiket raya.Tapi malangnye,tiket raya ke kuantan x kuar lagi..:(.So,mungkin dlm bulan puasa saya pergi beli tiket semula.

Bandar Kangar,..saya dan ain..
Tudung kitaorang nampak sama, tapi warna berbeza tau,saya punya warna coklat dan ain warna hitam.,..hehehe sb beli sama2 kt Padang besar.

Minum petang..
Cendol Special RM2.50...kenyang,,
makan sampai x larat nak habiskan,

Otw ke Mata ayer..saya sebagai penunjuk arah dan nina sebagai Driver..

photoshop di sawah padi..nice!!!

nie felling2 cam citer Nur Kasih..
saya sebagai Nur...
Nurshahirah bukan Nuramina!



Saya dan Miss Nina..driver kitaorang ..hehehe

Posing depan kereta yang cute cam tuannye..,,


SEKIAN..:)

No comments:

Post a Comment