Saturday 23 June 2012

second week @ UiTM ARAU (Modul n Meow)


Salam sayang..:)

Hari nie tiba2 rasa rajin nak update blog.Mungkin sebab baru minggu kedua di Uitm.So,banyak waktu lapang  dan lecture ada yang x start lagi.Banyak juga nota untuk sem nie yang telah diprint.Nota saya ambil dr lecturer dan akak senior...B).Pada satu malam (ayat  skema) saya baru je nak start study sikit  subjek PST383 (rubber product manufacture) tp ada meow tngah syok tidor atas meja saya.Disebabkan rasa simpati terhadap meow yang super gojes,x jadi nak study malam tu....:P..Saya pun g baring atas katil sambil layan lagu korea.Dalam kul 12 am,saya terpaksa melepaskan meow diluar bilik..xleh biar lama2 meow dalam bilik,bahaya,,,

hehehe..nie waktu nak g kelas PST371 Plastic Fabrications..

huhuhu...nie wajah happy g modul part5


Aktiviti LDK modul part 5...Tajuk(kenegaraan)
meletakkan12 paku atas 1 batang paku saja...
nasib baik ada ahli member yang tahu caranye..

kesimpulan dr aktiviti ini:Tiada apa yang mustahil jika kita berusaha ,bekerjasama dan bersatupadu..cam konsep 1MALAYSIA.

Overall:SAYA SUKA MODUL SEM NIE...Seronok dapat jumpa kawan baru dan lama...;)
           

2 comments: